Am testat Persil - Against Bad Odors 



Vreau sa incep prin a spune cat ma bucur si cat de entusiazmata sunt ca am fost aleasa de cei de la https://www.buzzstore.ro/ pentru a participa in aceasta campanie.

Persil

Persil este detergentul număru 1 și prezent în peste 60 de țări.Se afla printre detergentii mei preferati.Are de mult timp capsule, pe care le-au tot îmbunătățit. Am testat capsulele 4 in 1,gelul de rufe si multe alte produse in trecut.

Au combinat puterea a 4 a de beneficii într-o singură capsulă.

Este puternic împotriva petelor, oferă strălucire,prospeţime şi îngrijeşte ţesăturile.


Ce imi place cel mai mult este ca isi pastreaza mirosul placut si puternic si dupa aproape o saptamana de la spalare!

 


Persil + Against Bad Odors gel de rufe

Am ramas placut surpinsa si de acest produs.Un miros la fel de senzational ca si la capsulele 4 in 1.
La fiecare spalare am scos rufe perfect curate,fara pete.
Am mai folosit aceste produse in trecut,sub alte forme si atunci am fost la fel de multumita.

In final vreau sa multumesc celor de la https://www.buzzstore.ro/ pentru placuta experinta si recomand cu drag produsele.




Comentarii